Mijn gegevens raadplegen

Ieder lid dat ingeschreven is bij onze Scouts kan zijn/haar gegevens nakijken en aanpassen via de 'Groepsadministratie'. Via deze tool kan je aan de hand van je lidnummer  een login aanmaken:

Indien je al eens een login hebt aangemaakt, ga door na stap 3.
  1.  Neem je lidnummer bij de hand

-Wij sturen ieder jaar een mail met daarin het lidnummer, dus check zeker ook je inbox    eens of je zo'n mail hebt ontvangen
    -Dit lidnummer kan je navragen bij de leiding (mail naar [email protected])

2. Surf naar https://groepsadmin.scoutsengidsenvlaanderen.be/groepsadmin/client/
    Indien je eerder nog geen login hebt aangemaakt, klik op 'Registreren' en volg de instructies.

3. Meld je aan met je loginnaam en wachtwoord

4. Ga bovenaan naar 'Profiel' en controleer of alle gegevens kloppen, pas aan waar nodig en druk nadien op 'Opslaan'

5. Vul vervolgens de medische gegevens in door op 'Individuele steekkaart' te klikken.

Picture 2png
    Gelieve alle gegevens die van toepassing zijn in te vullen en onderaan op "opslaan" te klikken als alles ingevuld is.