LID WORDEN

• Al lid geweest bij Scouts Zingem:

Indien uw zoon of dochter ooit al lid is geweest bij Scouts Zingem in een vorig jaar, dan hoeft u het formulier niet opnieuw in te vullen. Een mail naar ons (groepsleiding@scoutszingem) en het overschrijven van het lidgeld is hiervoor voldoende.

• Nieuw lid:

Om een nieuw lid in te schrijven hoeft u enkel onderstaand formulier in te vullen. Voor de eerste 2 vergaderingen hoeft er nog geen lidgeld betaald te worden. Dit geeft uw kind wat ruimte om te beslissen of Scouts wel iets voor hem/haar is. Vanaf de derde vergadering moet het lidgeld wel betaald worden.

Het kan even duren vooraleer u een goedkeuring krijgt per mail aangezien onze administratie dit manueel moet checken.

• Lidgeld:

Het lidgeld bedraagt €50 (€25 bij inschrijving na 1 maart) en dient overgeschreven te worden op BE31 9730 8016 2955 (BIC: ARSPBE22) met vermelding van naam en voornaam van het lid. Dit bedrag omvat €34 voor verzekering en €16 voor de jaarwerking (spelmateriaal, 4-uurtjes tijdens de vergaderingen, ...).

Voor gezinnen die het financieel moeilijk hebben, kan er beroep gedaan worden op 'Scouting op maat'. Kort samengevat: uw kind kan voor slechts €10 euro lid worden en kan aan verminderde prijs op weekend en kamp. Aarzel niet om hier meer info over te vragen bij de groepsleiding.

Inschrijvingsformulier:

Indien u hieronder geen formulier te zien krijgt, probeer dan eens deze link: